Tentang diri ini

Assalamualaikum....hey u all there? how r u..?..kalau sakit, jangan lupa makan ubat... 
Selamat datang ke blog saya..blog saya ni masih baru lagi...kerana masih baru, jadi saya tak tahu lah macam mana nak tulis entri..mintak tlg ajar lah kepada yang professional....first of all..terima kasih banyak2 kepada kawan saya iaitu Alonk..tanpa bantuan mu, blog ni x secantik ini..hahahhaahha ( alonk..help me again later k!)
                     Ok..kita bermula dulu dengan sesi perkenalan.
1. Nama saya Ahmad Abrar Bin Mohd Ismail. 
2.Orang Sibu , Sarawak....
3.Orang ketiga dalam 10 adik beradik
4.berumur 19 tahun tahun ini... 
Hobi: membaca novel, masuk dapur masak2, berfacebook... ~  melancong~
sekarang ni masih belajar di politeknik kota kinabalu sabah in Diploma of Hotel and Catering..budak JH bah ni..:P

         # saya ni org yang sukar diduga perangainya, tapi senang mahu diajak berkawan. Saya juga tak suka kawan yang tikam saya dari belakang. Saya bukanlah seorang yang baik sangat..hahahah..tapi jangan takut, saya tak suka buat jahat dengan org

                 # saya suka KETAWA... hahahahhahahahahahaa..lol. kalau kamu open minded kamu pasti kan happy berkawan sama saya.

    ! Saya juga lelaki yang romantik..

   # walaupun romantic guy..tapi saya masiyh single!!!!!  for blogger girl.. pay attention!  lol

#  Hati2.. saya suka stalk fb org...hahahahha

# Dari segi aspek kebersihan..saya tak suka bilik saya, wing saya, aras saya, tandas aras saya dalam keadaan kotor..saya ni pembersihlah sangat orgnya..lalalalalaalalalalala

# Saya seorang pendengar yang setia..hahahahahaha..kalau awak ada masalah...ceritakanlah sama saya.. :)

# Saya juga suka buat org terdekat bahagia..jadi rajin rajinlah berlalink sama saya..hahahahahah

# this photo was taken at bus sepanggar - kk..hahahahah

 Inilah saya..just call me AP or AB...
     # ini adalah fresh gambar sya...hahahaha
 At last but not least.....  find me on fb Der Tiramisu http://www.facebook.com/profile.php?id=1786028488

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Android Berlampu| All Rights Reserved And Protected |