Saya ada dua kakak ~My lovely Sisters~


Untuk entri kali ini, saya ingin bercerita kpada blogger sekalian ttg kakak saya. Saya ada dua kakak...Paling sulung masiyh study for Degree...sorang lagi sedang mengajar kat tadika...alallalalaallala. paling sulung una Nisa n yang kedua una Wawa. Rindu jugalah sama una saya semenjak saya masuk belajar kat poli ni. Saya kan certialah ckit berkenaan una saya ni..allaalalalalalla ~

berkaitan dengan Una Nisa saya
# good sister
# paling happy go lucky dlm family kami
# paling alim kali ~
# tempat saya pinjam duit
# tempat yang bagus untuk meluah perasaan ye kewrrr!!!  :P
# pemecah brg dlm dapur..uppss..sowrey una
# bijak pandai :)



berkaitan dengan Una Wawa saya
# lucu
# addicted to korea
# mementingkan keluarga
# tempat saya berkelahi dahulu
# rajin kemas rumah
# baguz dibuat bini...lah sangat :p

harap2 nanti b4 saya balik sibu...dapat beli ole2 untuk Una Una saya...hahahaah..wait for my ole ole k...
p/s kita buat projek mkn besar family nnti k..kita masak lasagna..

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Android Berlampu| All Rights Reserved And Protected |